پخش انواع تخت فلزی برای حیاط

اولین تختی که برای انسان ها ساخته شد، چوبی بودند. البته این در مورد زمانی بود که نسبت به جمعیت موجود برروی زمین و تعداد درختان قادر به تولید بودند.
امروزه طراحان دست به تولید و پخش انواع تخت فلزی برای حیاط و باغ ها زده اند.بهترین راه برای زنده نگه داشتن طبیعت جهان، تولید و پخش انواع تخت فلزی است

انواع تخت فلزی برای حیاط

برای حیاط تخت فلزی بهتر است یا چوبی؟

 

انتخاب نوع تخت کاملا بستگی به سلیقه و نوع استفاده ی شما از آن دارد. اگر برای حیاط منزل یا باغتان بدنبال تخت هستید قطعا تخت فلزی بهتر است. دلایل انتخاب تخت فلزی برای حیاط به شرح زیر است:

 

  •  جنس این تخت ها دربرابر آتش، باران و حشرات موجود در طبیعت مقاوم تر از چوب است.
  • قطعا تخت های چوبی از تخت های فلزی گرانتر هستند.
  • تخت های فلزی اکثرا برای حمل و نقلشان دارای چرخ هستند، یا طوری طراحی شده اند که اجزاء آنها از هم جدا شده و به راحتی حمل می شوند.
  • تنها نکته منفی تخت های فلزی، صدای قیژ قیژ آنها هنگام نشت و برخواستن است.

 

انواع تخت فلزی برای حیاط

تقریبا تنها ایراد تخت های فلزی سر و صدای آزاردهنده ی آنها بود، و از آنجایی که امروزه هیچ چیز غیرممکن نیست، طراحان انواع تخت های فلزی بدون صدا را برای حیاط طراحی کرده اند.
اجزاء تشکیل دهنده ی این تخت ها، آهن و پروفیل های ضخیم و سنگین تری از نمونه های قبلی هستند. آهن های تشکیل دهنده ی این تخت ها بین دو الی چهار میلیمتر و پروفیل های سنگین هستند.
هنگام خرید این تخت ها متوجه خواهید شد که آنها گارانتی ندارند، چرا که هرگز خراب نمی شوند.

انواع تخت فلزی برای حیاط

تفاوت ساختاری انواع تخت های فلزی

تخت های فلزی به طور کلی از لحاظ ساختاری و اجزاء تشکیل دهنده به دو نوع تقسیم می شوند:

 

  •  تخت های فلزی پروفیل سبک:
    این تخت ها از همان نوع قدیمی هستند که سرو صدای زیاد و آزاردهنده ای دارند. ساختار این تخت ها بصورتی است که قسمت جلویی و عقبی به وسیله ی یک بازو به هم متصل است و در واقع وزنی را متحمل نمیشود.
    تمام وزنی که برروی این تخت ها می آید، توسط پایه های چوبی که در زیر این بازوها قرار گرفته متحمل می شود.
  • تخت های فلزی پروفیل سنگین:
    قطعات این تخت ها برخلاف تخت های پروفیل سبک، همه به هم متصل هستند. از تاج تخت به پای تخت و بازوهای نگه دارنده، همه و همه به هم پیچ شدند و این باعث جلوگیری از تکان خوردن و تولید صدا در این تخت ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما