قیمت فروش ملحفه رو تختی در بازارهای تهران

همانطور که شاهد هستید، امروزه مدلهای جدیدی از ملحفه ها طراحی و دوخته شده اند که به آنها ملحفه روتختی کش دار می گویند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در واقع در کناره های این نوع ملحفه ها از کش استفاده شده است که این کشها باعث می شوند تا ملحفه به راحتی به تخت بچسبد و تکان نخورد.

استفاده از کش در ملحفه ها باعث می شود تا در طول شب که بر روی آن می خوابید و به هر طرف غلط می زنید به هیچ عنوان چروک نشوند و صاف و مرتب باقی بمانند. اغلب پارچه ملحفه روتختیهای یک نفره و یا دونفره ای که توسط تولیدکنندگان در صنایع مختلف تولید می شوند از ترکیب الیاف نخ پنبه و پلاستیک می باشد چنانچه قصد خرید یک ملحفه روتختی با جنس با کیفیت و مرغوب را دارید بهتر است که از ملحفه های روتختی با جنس پنبه ای استفاده نمایید.

برای اینکه بتوانید یک ملحفه روتختی متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید لازم است که در ابتدا ابعاد و سایز تخت یک نفره خود را با دقت اندازه گیری نمایید تا بتوانید روکش مطلوبی را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر این محصول می توانید با مراجعه با سایت آراد برندینگ همراه ما باشید

قیمت ملحفه رو تختی

همانطور که می دانید امروزه بیشتر افراد از تخت خواب برای خواب راحت استفاده می کنند و برای اینکه تشک تخت کثیف نشود از ملحفه روتختی بر روی آن استفاده می نمایند که قیمت ملحفه رو تختی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت ملحفه رو تختی

معمولا برای خرید ملحفه روتختی باید به عواملی توجه نمایید که در زیر نیز به نحوه خرید این روتختی اشاره شده است:

1_ مواد: موادی که در پارچه ملحفه روتختی مورد استفاده قرار می گیرد باید از جنس خوب و بی نظیر باشند که در این میان ملحفه با پارچه های بامبو، پنبه و میکروفیبر بهترین گزینه می باشند.

ملحفه هایی که از جنس بامبو، پنبه و میکروفیبر هستند بسیار خنک می باشند و برای فصل گرم سال بهترین گزینه هستند.

در صورتی که موادی مانند فلانل حالت گرمایی دارند و برای فصلهای سرد سال بیشتر به کار می روند.

تعداد رشته های الیاف در پارچه ملحفه: تعداد رشته ها، مواد و بافتهای با کیفیت و همچنین نحوه قرار گرفتن این رشته های الیاف و تعداد نخها باعث با کیفیت بودن این ملحفه ها شده است.

فروش ملحفه رو تختی

همه محصولاتی که در بازار فروش ملحفه رو تختی وجود دارد در طی گذشت زمان تا به امروز به بالاترین نقطه تولید مرغوب رسیده اند و از این رو ملحفه روتختی هم یکی از این محصولات است که در حدود چند سده از پیدایش آن تا حال به شکل نوین و با دستگاه های پیشرفته تولید می شود.

فروش ملحفه رو تختی

ملحفه های روتختی از نوعی پارچه های با کیفیت تولید می شوند تا هم بتواند باعث جلوه زیبای اتاق خواب شما شود و هم نیز سبب ایجاد احساس آرامش به هنگام خواب گردد.

تولید کنندگان منسوجات و پارچه های ملحفه کاغذی این محصولات را در ابعاد و سایزهای گوناگون همراه با استانداردهای روز تولید می کنند تا بتوانند نیازهای مشتریان را به نحو مطلوب تامین نمایند.

ملحفه های روتختی نیز در دو مدل مجزا برای استفاده در فصول گرم و سرد سال تولید می شوند که ملحفه های روتختی مناسب فصل تابستان را می توانید بدون نیاز به لحاف استفاده کنید ولیکن مدل ملحفه روتختی زمستانی را به گونه ای تولید نموده اند که بتوانید آن را به همراه لحاف استفاده نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما