قیمتهای باور نکردنی ملحفه رو تختی ضد آب با تنوع طرح و رنگ

امروزه انواع زیادی از ملحفه روتختی در بازار وجود دارند که در بین آنها ملحفه روتختی ضد آب دو نفره از استقبال بیشتری بر خوردار می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که می دانید بهترین ملحفه کاغذی روتختی که بسیار خنک و راحت هستند ملحفه روتختی کش دار با قیمت مناسب می باشند که طرفداران بسیاری را دارند.

این ملحفه ها از تخت شما در برابر رطوبت، آب و مایعات محافظت می کند و همچنین در هنگام خیس شدن می توان به راحتی با دستمال کاغذی آن را خشک نمود.

برای اطلاعات بیشتر این محصول ما را در سایت آراد برندینگ دنبال کنید.

قیمت ملحفه رو تختی

همانطور که می دانید امروزه بیشتر افراد از تخت خواب برای خواب راحت استفاده می کنند و برای اینکه تشک تخت کثیف نشود از ملحفه روتختی بر روی آن استفاده می نمایند که قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت ملحفه رو تختی

معمولا برای خرید و قیمت ملحفه روتختی باید به عواملی توجه نمایید که در زیر نیز به نحوه خرید این روتختی اشاره شده است:

1_ مواد: موادی که در پارچه ملحفه روتختی مورد استفاده قرار می گیرد باید از جنس خوب و بی نظیر باشند که در این میان ملحفه با پارچه های بامبو، پنبه و میکروفیبر بهترین گزینه می باشند.

ملحفه هایی که از جنس بامبو، پنبه و میکروفیبر هستند بسیار خنک می باشند و برای فصل گرم سال بهترین گزینه هستند.

در صورتی که موادی مانند فلانل حالت گرمایی دارند و برای فصلهای سرد سال بیشتر به کار می روند.

ملحفه رو تختی ضد آب

همانطور که می دانید برای تختهای کودکان باید از ملحفه روتختی ضد آب استفاده نمود تا در هنگام ریختن آب و مایعات از نفوذ آن به تشک جلوگیری کرد.

البته بعضی از کودکان شب ادرای دارند که استفاده از این ملحفه ها بهترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ آن به تشک تخت می باشد.

ملحفه رو تختی ضد آب

در هنگام خرید ملحفه روتختی ضد آب باید به چند فاکتور و نکته مهم و ضروری توجه ویژه ای نمایید که در زیر به این موارد اشاره شده است:

1_ ابعاد ملحفه روتختی: معمولا این ملحفه ها در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند و شما بنا به نیاز خود آنها را خریداری می کنید.

در واقع قبل از خرید حتما سایز و ابعاد تختها را از نظر یک نفره و دو نفره نیز اندازه بگیرید و سپس اقدام به خرید روتختی یک نفره یا دونفره کنید.

2_ ضد آب بودن ملحفه روتختی: این نوع روتختیها ضد آب بوده و برای خرید ملحفه برای کودکانی که شب ادرای دارند بهترین گزینه می باشد.

در ضمن از نفوذ مایعات به داخل تخت جلوگیری می کند و باعث می شود تا در هنگام خیس شدن هیچ آسیبی به تخت نرسد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما