نمایندگی عرضه کاور اسپان در تهران

می توان گفت کاور اسپان از یکی از با اهمیّت ترین انواع منسوجاتی است که اصطلاحاً به آن ها “بی بافت” گفته می شود،  تهیّه شده است. این پارچه ها از جنس پروپیلن بوده و از آن ها در تولید  لوازم و البسه بیمارستانی، کالای خواب و غیره استفاده می شود. شرکت ما نمایندگی عرضه کاور اسپان در تهران می باشد. اگر خواهان تهیه این‌محصول می باشید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی عرضه کاور اسپان در تهران

بررسی ویژگی انواع کاور اسپان

بررسی ویژگی  انواع کاور اسپان پارچه  اسپان باند به مانند سایر پارچه ها که حاصل در هم تنیده شدن تار و پودی از الیاف نخی هستند، نمی باشد. بلکه این پارچه ها از پرس شدن الیاف پروپیلن به دست می آیند و به همین دلیل به آن ها نام هایی نظیر پارچه های بی بافت، نبافته و غیره می دهند.

کاور های اسپان از پارچه اسپان باند تهیه می شوند. این‌کاورها دارای انواع گوناگونی می باشند. برخی از این‌کاورها برای انواع البسه، کفش و غیره تولید می گردند. برخی دیگر از این کاورها به منظور تولید انواع کالای خواب نظیر کاور رختخواب پارچه ای، کاور رختخواب طرح دار و سایر محصولات مشابه، طرّاحی و تولید می گردند.

دلیل استفاده از این پارچه در جهت تولید انواع کاور از جمله کاور رختخوابی را باید در ویژگی های خاص آن جستجو نمود. یکی از این ویژگی ها این است که این پارچه ها آنتی باکتریال بوده و با نابود کردن میکروب ها و یا جلوگیری از رشد آن ها، مانع نفوذ آن ها به درون رختخواب ها و سایر کالاهایی می شوند که از این‌کاورها استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی هایی که برای پارچه های اسپان باند و کاورهای رختخواب تولید شده با آن ها می توان ذکر نمود، لطافت و نرمی آن ها می باشد. این خصوصیت می تواند باعث شود که رختخواب، کمترین ضربه را در این کاور ها، ببیند.

خصوصیت دیگر کاورهای اسپان این است که این کالاها به خاطر ماده اولیه به کار رفته در آن ها در مقابل اشعه آفتاب مقاوم می باشند و به همین دلیل، می توانند از محتوای درون خود در مقابل تابش خورشید، مقاومت نمایند.

فروش تضمینی کاور اسپان

فروش تضمینی کاور اسپان نیاز بازار به انواع کاور اسپان سبب شده است که تولید، عرضه و فروش این کالا با اقبال روبرو گردد. برای تهیه این محصول، سه راه وجود دارد. یکی از این راه ها، تهیّه این محصول از طریق مراجعه مستقیم به محل تولید است. مراجعه به تولیدکننده باعث می شود ضمن اطمینان از اصالت کالا، آن را با قیمت کمتری تهیه کنید؛ با این وجود لازم به ذکر است که استفاده از این راه برای همه میسر نمی باشد.

راه دیگر تهیه این محصول از طریق بازار است. استفاده از این راه به دلیل شلوغ و ترافیک بازار های شهر ها،می تواند وقت زیادی از شما بگیرد.

راه دیگری برای تهیه این محصول وجود دارد و آن تهیه اینترنتی این محصول می باشد. برای تهیه کاور اسپان به صورت تضمینی و آنلاین، فقط کافی است فرم آنلاین موجود در سایت را پر نمایید. ما با شما در اسرع وقت تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما