قیمت انواع زیر انداز مسافرتی حصیری در سال اخیر

زیر انداز مسافرتی حصیری، از جمله محصولات لازم و ضروری در هر منزلی است و روز به روز به میزان متقاضیان آن افزوده می شود چون کاربرد های متعددی دارد. این زیر انداز ها در طرح های متنوعی به فروش می رسند و طبیعتا بسته به عوامل مختلف، از قیمت های گوناگونی برخوردار می باشند.

قیمت انواع زیر انداز مسافرتی حصیری در سال اخیر

علت محبوبیت زیراندازهای حصیری چیست؟

علت محبوبیت زیراندازهای حصیری چیست؟ همه ی ما در طول زندگی، بار های بار به مسافرت و گردش رفته ایم و اولین فکری که در این اوقات برای همه ی ما به وجود می آید، این است که چه زیراندازی را به همراه خود ببریم که از هر لحاظی مناسب باشد؛ به همین علت، رو به استفاده از انواع حصیری این محصول می آوریم چرا که به راحتی نیاز های ما را پوشش می دهد.

از زمان های قدیم تا به امروز، محصولات حصیری از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند که ما در این مطلب قصد داریم به بررسی علل و عوامل این موضوع بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

زیرانداز های حصیری، اغلب از پلاستیک و برخی از الیاف گیاهی تهیه می شوند؛ به همین علت بو نمی گیرند و به هیچ عنوان رطوبت و خاک به الیاف آن نفوذ نمی کند.

حصیر با طرح جاجیم، به عنوان یک نوع زیرانداز مسافرتی ضخیم و با تراکم بالا شناخته شده است که این امر، منجر به افزایش ماندگاری و طول عمر مفید این کالا می شود.

محصولات نام برده شده، فضای کمی را اشغال می کنند و به علت ساختار انعطاف پذیری که دارند به راحتی مرتب می شوند و در هر مکانی جای می گیرند.

این زیرانداز ها دارای طرح، رنگ، شکل و ابعاد گوناگونی می باشند که به راحتی همه ی سلیقه ها را پوشش می دهند.

از دیگر علل محبوبیت این حصیر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عایق مناسب سرما و گرما و رطوبت
  • قیمت مقرون به صرفه و ارزان
  • وزن کم
  • مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مثل تغییر دما، نور، کشش، سایش و…
  • پاک کردن آسان گرد و غبار از روی آن ها

تمامی موارد ذکر شده در بالا، منجر به مقبولیت عامه ی این زیرانداز ها گشته اند.

بهترین فروشنده زیر انداز مسافرتی حصیری

بهترین فروشنده زیر انداز مسافرتی حصیری همکاران ما در این سایت، با تلاش های بی وقفه ای که در زمینه ی فروش انواع زیرانداز مسافرتی مدرن داشته اند، موفق شده اند که جزو بهترین فروشنده های این محصول در کشور شناخته شوند.

چنانچه قصد خرید این زیرانداز ها با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت را داشتید حتما به فروشگاه های آنلاین ما سر بزنید و یا از طریق شماره تلفن های مندرج در صفحه ی محصول، با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما