فروش مستقیم زیرانداز مسافرتی ضخیم

زیرانداز مسافرتی ضخیم همان طور که از نامش پیداست به دسته ای از تجهیزاتی گفته می شود که به دلیل سبک وزن بودن و قابلیت جابه جایی آسان در زمان سفر به کار برده می شوند. این وسایل به صورت مستقیم و در اندازه و ابعاد گوناگون به فروش می رسد.

فروش مستقیم زیرانداز مسافرتی ضخیم

ویژگی انواع زیراندازهای مسافرتی

ویژگی انواع زیراندازهای مسافرتی سفر و مسافرت مستلزم دارا بودن یک سری تجهیزات خاص است که به واسطه آنها امر سفر راحت و آسان می شود. از جمله این تجهیزات، زیر انداز است که امروزه ارقام متنوعی از زیر انداز مسافرتی جهت همراه داشتن در سفر طراحی و تولید شده است. 

یکی از ویژگی های این وسیله، تنوع آن از نظر نوع و جنس مواد اولیه و همچنین تنوع سایز است. مثلا زیر انداز سفری 12 نفره مناسب خانواده هایی با جمعیت می باشند که جوابگوی تعداد نفرات تا 12 نفر می باشد.

از دیگر نمونه های زیر انداز به جز مسئله سایز، همان طور که شرح داده شد، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن است. مثلا زیر انداز مسافرتی ضد آب نمونه ای از این لوازم است که مناسب مکان هایی است که در معرض رطوبت و نم زدگی مانند کنار ساحل دریا قرار دارند.

همچنین ضخامت زیر انداز نیز آن را مناسب استفاده در فصول مختلف سال نموده است. مثلا زیر انداز های حصیری نمونه ای از انواع سبک و با دوام است که مناسب فصل تابستان می باشد.

نمونه ای نیز از دیگر انواع زیر انداز ضخیم وجود دارد که برای ایام سرد سال مانند فصل پاییز و زمستان بهترین گزینه و انتخاب مناسب می باشد. 

تنوع قیمت از ویژگی های دیگر زیر انداز می باشد. سایز و کیفیت تولید از مهمترین عوامل تعیین کننده اختلاف قیمت بین نمونه های مختلف این کالا به شمار می آید.

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی ضخیم

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی ضخیم زیر انداز های ضخیم دسته ای از تجهیزات مناسب در این حوزه هستند که قیمت متنوعی دارند. این وسایل از مواد اولیه مخلتفی تهیه می شوند که قیمت خرید آنها تاثیر مستقیم بر نرخ نهایی این کالا دارد. در صورتی که قیمت خرید مواد اولیه به صورت مداوم در حال افزایش یابد، هزینه تمام شده تولید نیز با افزایش روبرو خواهد شد.

برخی ارقام زیر انداز از نمونه های بسیار با کیفیت می باشند که ضمن ضخیم بودن از دوام و طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. این مدل ها عموما قیمت بیشتری در مقایسه با سایر نمونه های موجود دارند.

سایز زیر انداز نیز از فاکتور های اصلی در تعیین قیمت این لوازم به شمار می رود. به طور مسلم قیمت زیر انداز های بزرگ تر بیشتر از انواع زیر انداز با سایز کوچک یا متوسط می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما