فروش تضمینی زیرانداز مسافرتی 12 متری ضخیم

زیرانداز مسافرتی 12 متری، باکیفیت، ضخامت، قیمتی مناسب و به صورت تضمینی توسط فروشنده این محصول ارائه می گردد. مرکز فروش زیرانداز مسافرتی انواع زیرانداز را در طرح، رنگ و ابعاد مختلف به فروش می رساند که پر فروش ترین و پرکاربردترین سایز آن زیرانداز ۱۲ متری ضخیم می باشد. این مرکز عرضه کننده بهترین نوع این محصول می باشد که برای مشاوره و خرید می توان از طریق وب سایت اعلام شده اقدام نمود.

فروش تضمینی زیرانداز مسافرتی 12 متری ضخیم

نکاتی مهم در انتخاب بهترین زیرانداز

نکاتی مهم در انتخاب بهترین زیرانداز زیرانداز جاجیمی اصل از بهترین نوع زیرانداز است که توسط به روزترین دستگاه های بافندگی و از مواد اولیه مرغوب که معمولا از جنس پشم می باشد تولید می گردد. این محصول در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا و در اندازه های مختلف تولید می شود و در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می گردد.

زیرانداز جاجیمی به علت برخورداری از ویژگی هایی منحصر به فرد باعث شده این محصول از پر طرفدارترین و بهترین نوع زیر انداز برای مسافرت گردد و خریداران زیادی در میان انواع زیرانداز به سمت این محصول جذب گردند. از مزایای زیرانداز جاجیمی اصل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
  • بدون پرز بوده و نرم و لطف است.
  • مانع از نفوذ سرمای سطح زمین می گردد.
  • از طرح و رنگ های زیبایی برخوردار است.
  • بسیار باکیفیت است و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد.
  • دارای دو رو می باشد به همین دلیل از ضخامت مناسب و تنوع سایز برخوردار است.
  • بر روی این زیرانداز یک دسته و کیف تعبیه شده است که امکان سهولت در جمع کردن و باز نمودن آن را فراهم نموده است.

برای انتخاب بهترین زیرانداز علاوه بر موارد ذکر شده، نکات دیگری مانند کم حجم و سبک بودن، برخورداری از امکان حمل راحت، قابل شستشو بودن و داشتن قیمت مناسب این محصول نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی 12 متری ضخیم

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی 12 متری ضخیم قیمت انواع زیرانداز ضخیم مسافرتی ۱۲ متری متفاوت می باشد. قیمت این محصول در انواع مختلف بستگی به جنس و کیفیت آن دارد. زیرانداز مسافرتی دارای تنوع جنس و طرح زیادی است، این محصول دارای انواع جنس پلاستیکی، پارچه ای، گلیم و جاجیم می باشد که ممکن است یک رو و یا دو رو تولید گردد.

 نمونه ای از زیرانداز مسافرتی که بسیار پر فروش و پر طرفدار است و قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر این محصول دارد، از دو لایه تولید شده است که لایه زیرین از جنس پلی استر و ضد آب و لایه رویی از جنس پارچه ضخیم و پشمی می باشد، دو لایه به وسیله نوار به هم دوخته شده و بسیار مستحکم و باکیفیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما