فروش انواع مدلهای تشک های مسافرتی

انواع مدلهای تشک های مسافرتی در طرح و اندازه های مختلف در مراکز پخش کالاهای خواب قابل فروش هستند. این تشک ها به سادگی قابل حمل هستند و قیمت مناسب تری نسبت به تشک ها سنتی دارند.

انواع مدلهای تشک های مسافرتی

انواع تشک های مسافرتی

تشک های مسافرتی به دلیل وزن کمشان علاوه بر سفر کم کم جایگزین تشک های سنتی حتی در منازل خواهند شد. این تشک ها تک نفره و دو نفره و بچگانه هستند و بر اساس جنس به سه نوع آکاردئونی، طبی و اسفنجی تقسیم میشوند و انتخاب مناسب ترین مدل نقش بسیار مهمی در تضمین سلامت ایفا میکند.

انواع مدلهای تشک های مسافرتی

تشک مسافرتی آکاردئونی

تشک مسافرتی آکاردئونی مدتی‌ست که نه تنها در مسافرت ها بلکه در منازل نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. جنس مواد اولیه بکار برده در تشک های مسافرتی با هم متفاوت است که در این تشک ها از فوم سرد آکاردئونی استفاده میشود.
این فوم ها در ترکیب با الیاف باعث افزایش قطر تشک شده و در نتیجه باعث راحتی بیشتر میشوند. فوم این تشک ها جا نمی اندازد و به راحتی و بدون شکستن قابل تا شدن است. بسته بندی و کاور قابل حمل، رنگ و طرح های متنوع و راحتی این تشک ها وجه تمایز این تشک های مسافرتی است.

انواع مدلهای تشک های مسافرتی

تشک مسافرتی طبی

تشک های طبی از لحاظ تخصصی برای بهبود دردهای شبانه عضلانی و ستون فقرات هستند. طراحی این تشک ها باعث میشود شکل ظاهری شتون فقرات را به خود گرفته و با استفاده از آن درد در کمر نداشته باشید.
استفاده از این تشک ها در سفر نیز بسیار توصیه شده است.
در اینجا به برخی از ویژگی ها این تشک اشاره میکنیم

  • ارتفاع مناسب از سطح زمین
  • دارای تاییدیه پزشکی
  • استاندارد بودن تشک
  • سختی و نرمی مناسب
  • ضد رطوبت و ضد آلرژی بودن
  • قابلیت حمل آسان و وزن سبک

انواع مدلهای تشک های مسافرتی

تشک کودکان به دلیل حساسیت بالای پوست بچه ها باید تولید شده از مواد اولیه مرغوب باشد و استفاده از این مواد سبک بودن این تشک ها را به همراه دارد که پشم شیشه اغلب یکی از سبک ترین مواد بکار رفته در تشک هاست. جنس رویه‌ی این تشک ها باید از جنس پنبه و کاملا نرم باشد. این رویه معمولا ضد حساسیت، ضد عرق و ضد آب است.
تشک های مسافرتی بچگانه اغلب دارای بست محافظ است و برای استفاده در سفر، ماشین و منزل بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما