فروشگاه انواع تشک مسافرتی طبی

یکی از کالای خواب مناسب برای مسافرت های طولانی مدت، تشک مسافرتی طبی می باشد که انواع مختلفی دارد که با بهترین الیاف و فناوری ساخته می شود. مدل های جدید و به روز این کالا را می توانید در فروشگاه های کالای خواب ببینید و در فروشگاه انواع تشک مسافرتی طبی با قیمتی عالی به مشتریان ارائه می گردد. تشک مسافرتی کاملا استاندارد و مطابق با علم پزشکی تولید و عرضه می گردد.

فروشگاه انواع تشک مسافرتی طبی

مقایسه انواع تشک مسافرتی طبی با تشک معمولی

مقایسه انواع تشک مسافرتی طبی با تشک معمولی انواع تشک را می توانیم به دو دسته طبی و معمولی تقسیم کنیم که تشک معمولی با هر نوع پارچه و الیافی تولید می شود و به روش های سنتی برای تولید آن اقدام می کنند. استفاده از تشک های معمولی بسیار رایج است و بهترین الیافی که می توان در آن به کار برد پشم است چون دارای طبع گرمی می باشد. تشک طبی و معمولی تفاوت های را با هم دارند که می توان آنها را اینگونه بیان نمود.

  • الیاف: در تولید تشک طبی از فوم استفاده می کنند که نرم بوده و انعطاف خوبی دارد به طوری که فرم بدن در هنگام خواب بر روی آن مشخص می شود اما بعد از آن سطح صاف می شود. اما الیاف تشک معمولی بعد از مدتی سفت شده و گلوله می شود و باید دوباره آن را شست و ترمیم نمود.
  • ماساژور: تشک طبی دارای ماساژور بوده و برای بیماران ضایعه نخاعی مناسب است که به برق وصل می شود. وجود سنسور حرارتی بر روی این تشک یکی از مزیت های می باشد که در این محصول به کار رفته است اما تشک معمولی از این امکانات را ندارد.
  • قابلیت حمل در تشک های طبی بهتر است و تشک طبی را می توان در کاور قرار داد و حمل نمود اما تشک های معمولی سنگین تر بوده و فضای بیشتری را اشکال می کند.

سفارش انواع تشک مسافرتی طبی

سفارش انواع تشک مسافرتی طبی انواع تشک مسافرتی طبی را می توان به صورت عمده نیز سفارش داد که سفارش این محصول به صورت عمده و بدون واسطه از شرکت تولید کننده دارای مزایای مختلفی می باشد به طور مثال می توان به تخفیف های زیادی اشاره نمود که برای مشتریان عمده خرید وجود دارد. خرید ارزان قیمت این کالا نیز از مهمترین مزیت های این محصول است.

برای سفارش انواع تشک می توانیم از طریق این درگاه اینترنتی اقدام نموده و آن را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری نمود. سفارش در این نوع خرید با تعداد نا محدود انجام می شود و مشتری به صورت آنلاین می تواند آن را بدون حضور در مکان خریداری کند. انواع تشک را در سایز و رنگ های مختلفی می توانید در این سایت ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما