عرضه زیر انداز مسافرتی کوچک به صورت مستقیم

زیر انداز مسافرتی کوچک از جمله وسایل پرکاربرد و ضروری در هر خانه ای است که به دلیل حجم کم و وزن پایین مناسب علاوه بر مسافرت کارایی زیادی در منزل دارد. عرضه مستقیم این محصول از طریق این سایت باعث شده قیمت آن بسیار مناسب و با صرفه اقتصادی مطلوبی همراه باشد.

عرضه زیر انداز مسافرتی کوچک به صورت مستقیم

آشنایی با ابعاد انواع زیر اندازهای مسافرتی

آشنایی با ابعاد انواع زیر اندازهای مسافرتی امروزه تولید کنندگان انواع زیر انداز را در ابعاد و جنس های مختلفی، تولید و راونه بازار می کنند.

از این روی در بازار، انواع زیر اندازهای مسافرتی با ابعاد گوناگون عرضه می شد که با توجه به جنس و نوع کاربرد انواع گوناگونی دارد، اما در این جا برای آشنایی بیشتر با ابعاد این کالا بصورت مختصر به انواع آن که به سه دسته کلی تقسیم می شود، اشاره می کنیم که عبارت است از:

ابعاد زیر انداز سفری بزرگ: این محصول در ابعاد گوناگونی و در اشکال مربع و مستطیل تولید می شود از ابعادهای پرفروش آن می توان به سایز ۲۰۰×۲۰۰ سانتی متر و ۲۰۰×۱۵۰ سانتی متر اشاره نمود. (این نوع ابعاد مناسب خانواده های پرجمعیت در مسافرت و پیک نیک است.)

ابعاد زیر انداز سفری متوسط: این نوع زیر اندازه نیز در اشکال مربع و مستطیل در بازار عرضه می شود که ابعاد آن اغلب بین ۱۰۰×۱۰۰ سانتی متر و یا کوچکتر نیز است.

زیر انداز کوچک مسافرتی: سایز این نوع زیر انداز بیشتر بین ۳۵×۳۵ سانتی متر و همین طور ۵۰×۱۵٠سانتی متر و یا سایزهای دیگر است که به آن زیر انداز تک نفره نیز می گویند. زیرانداز کوچک که بیشتر با کاور عرضه می شود مناسب برای کوهنوردان و به عنوان زیر انداز کیسه خواب و همین طور به عنوان زیرانداز ورزشی و یوگا کاربرد دارد.

به طور کلی اغلب زیر اندازها باید قابلیت شست و شو داشته باشند و همچنین ضد رطوبت باشند از این روی جنس این محصولات نباید نخی باشد و بهتر است از منسوجات مصنوعی و پلاستیک باشند.

بهترین تولیدکنندگان زیر انداز مسافرتی کوچک

بهترین تولیدکنندگان زیر انداز مسافرتی کوچک یکی از بهترین تولیدکنندگان زیر انداز مسافرتی کوچک، این محصول را با مواد اولیه درجه یک، با کیفیت و با استفاده از دستگاه های بروز تولید می کنند و با همکاری این سایت بصورت مستقیم و بدون واسطه به تجار و خریداران در سراسر کشور عرضه می دارد.

کیفیت زیر انداز سفری صادراتی بسیار عالی و درجه یک می باشد، از این روی تجار می توانند این محصول را برای صادرات به کشورهای منطقه تهیه نمایید. قیمت این کالا بصورت عمده بسیار مناسب است چرا که بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسید.

اما برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله نحوه ثبت سفارش، ارسال می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش این اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما