خرید و فروش تشک مسافرتی در اصفهان

خرید و فروش تشک مسافرتی در اصفهان به علت استقبال خوب بازار از محصولات این استان، رو به فزونی گذاشته و امروزه اصفهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده‌ی این دسته محصولات، نقش بسزایی در تولید داخلی و صادرات خارجی این محصول ایفا می کند.

تشک مسافرتی در اصفهان

چرا تشک مسافرتی؟

تشک مسافرتی به تشکی گفته می‌شود که سبک بوده و به دلیل حجم کمی که دارد به راحتی قابل حمل است. البته این تنها ویژگی این تشک‌ها نیست؛ در این تشک‌ها معمولاً از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود و برای افرادی که به پشم حساسیت دارند مناسب است.
تشک های مسافرتی ضخامت کمتری نسبت به تشک های معمولی دارند و جنس پارچه های مورد استفاده در آن ها به نسبت تشک های معمولی ضخیم تر است. همچنین لازم است دوزندگی این تشک ها محکم تر و با دوام تر باشد.
این تشک‌ها دارای دوزندگی منظم الیاف به پارچه بوده که علاوه بر فرم دهی زیبا به تشک، باعث می‌شود که الیاف و پارچه محکم روی هم قرار بگیرند و با حرکت کردن و تغییر شکل تشک، از جابجایی الیاف داخل آن جلوگیری گردد.

تشک مسافرتی در اصفهان

فروش تشک مسافرتی در اصفهان

همان‌طور که می‌دانید، اصفهان یکی از تولیدکنندگان عمده‌ی تشک در ایران است و محصولات از این دست، از اصفهان به سراسر نقاط کشور ارسال می‌شود و می‌توان اصفهان را از روزگاران دور، یکی از قطب‌های تولید تشک و محصولات مشابه در کشور دانست.
اقلام تولید شده تشک مسافرتی در اصفهان، علاوه بر ارسال به سراسر ایران، در کشورهای همسایه نیز بازار خوبی دارند و مقدار زیاد از تشک‌های تولیدی استان به کشورهای مختلف صادر می‌گردند و توان رقابت با محصولات دیگر کشورها از جمله ترکیه را دارا می‌باشند.

تشک مسافرتی در اصفهان

خرید تشک ارزان

اگر به دنبال تشک ارزان قیمت هستید، حتماً خرید از اصفهان را به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده‌ی تشک مسافرتی، مدنظر داشته باشید.
اصفهان به علت دارا بودن کارخانه‌های متعدد تولید تشک، بالش و لحاف، دارای یک بازار کاملاً رقابتی بوده و این اطمینان به شما داده می‌شود که قیمت‌ها در اصفهان نسبت به سایر نقاط کشور ارزان‌تر بوده و محصولات این منطقه در نازل‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌شود.
نقش تشک در سلامت جسم و روح
انسان حدود یک سوم عمر خود را در خواب به سر می‌برد. خواب آسوده نقش مهمی در سلامت مغز و تقویت حافظه دارد و باعث می‌شود فرد بقیه روز را با انرژی و شاداب سپری کند.
یک تشک خوب، سهم زیادی در یک خواب آرام دارد. برخی افراد به پشم و دیگر فرآورده‌های سنتی در تهیه ملحفه، آلرژی دارند و به همین دلیل اغلب تولیدکنندگان استفاده از مواد صنعتی همچون لایکو و پشم شیشه را ترجیح می‌دهند. تشک خوب همچنین از ابتلا به کمر درد و دیگر بیماری‌های ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما