خرید رو تختی پسرانه درجه یک

روتختی پسرانه هم اکنون در بازار در طرح و رنگ های مختلف عرضه می شود. این طرح معمولا طرح های فانتزی و کارتونی می باشند و در برخی اوقات حالت سه بعدی دارند. به طور کلی این روتختی ها برای پسران ۲ تا ۱۴ ساله مناسب است. هم اکنون این محصول در بیشتر کشور های جهان استفاده می شود. 

خرید رو تختی پسرانه درجه یک

طرح های متنوع روتختی پسرانه

طرح های متنوع روتختی پسرانهروتختی پسرانه دارای سه تکه می‌باشد. ملحفه تشک، کاور لحاف و کاور بالشت این سه تکه هستند. هم اکنون در کشور طرح و رنگ های مختلفی از این محصول موجود می باشد. 

معمولا رنگ های غیر از رنگ های صورتی و برخی رنگ های دیگر‌دخترانه در روتختی پسرانه استفاده نمی‌شود. 

این محصول در طرح های مختلف کارتونی، سه بعدی و فانتزی در بازار کشور عرضه می شود. این نوع روتختی ها با روحیه پسر بچه ها بسیار سازگار می باشد و باعث می شود که به آنها حس آرامش دست بدهد. 

این نوع رو تختی ها در طرح های ورزشی و اسپرت در کشور نیر موجود می‌باشند. تنوع رنگی این محصول نسبت به مدل های دخترانه نسبتا کمتر است‌. 

الیاف مختلفی نیز در تولید روتختی پسرانه استفاده می شود. الیاف پنبه و ابریشم بهترین الیاف برای استفاده در روتختی هستند. استفاده از رو تختی هایی با این جنس باعث می شود که فرد استفاده کنند حس  لذت و آرامش را تجربه کند و خواب خوبی داشته باشد. 

خریدار عمده روتختی پسرانه باکیفیت

خریدار عمده روتختی پسرانه باکیفیت

هم اکنون در کشور‌ما ایران و همچنین بسیاری از کشور های جهان مراکز و فروشگاه هایی وجود دارند که اقدام  به توزیع روتختی عمده می‌کنند. 

شما هنگام تهیه این محصول باید توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار کشور موجود می باشد که می تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد پس حتما باید به کیفیت محصول انتخاب شده خودتان توجه ویژه ای داشته باشید. 

قیمت روتختی پسرانه شاید خنده دار بیاید ولی به عواملی همچون تورم، نوسانات بازار بورس و قیمت دلار بستگی دارد و در هر زمان قیمت خاصی دارد. 

شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع روتختی را در بازار کشور پخش کند و رضایت مشتریان عزیز را تا حدود زیادی برآورده سازد. 

شما در این لحظه می‌توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف روتختی پسرانه آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. 

همچنین در این لحظه می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص مناسب ترین قیمت روتختی پسرانه با کیفیت و نحوه تهیه آن را از آنها بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما