فروشگاه تخت دوطبقه سربازی

تخت دوطبقه سربازی یک محصول کاربردی برای فضای کم است. مجموعه ما معتبر ترین فروشگاه تخت دو طبقه سربازی می باشد. مزیت صرفه جویی در فضا در تخت دو طبقه سربازی فلزی بی نظیر است زیرا دو مشتری می توانند در همان مقدار فضای خواب معمول یک نفر بخوابند. تخت های ارتش برای سربازانی که در طول خدمت خود دارای استراحت راحت و آرامش کامل بودند، ضروری هستند. بنابراین، با وجود ظاهر سخت آن، این مبلمان کاملاً راحت است.

فروشگاه تخت دوطبقه سربازی

نکات مهم درباره تخت دو طبقه سربازی

نکات مهم درباره تخت دو طبقه سربازی بسیاری از سربازان امروز جوان هستند، که عادت به مراقبت بیش از حد از خود دارند. بنابراین، هر بستر ارتش می تواند برای سالها در برابر بهره برداری گسترده مقاومت کند. به طور طبیعی، محصولات چوبی برای این کار مناسب نیستند، کامپوزیت های چنین بار نیز نمی توانند مقاومت کنند. بنابراین، این تخت ها از فلز ساخته شده اند که بیش از یک دهه استحکام خود را حفظ می کند. آسیب رساندن یا شکستن کاملاً غیرممکن است.

استاندارد برای تختخواب های دو طبقه ای استفاده می شود که در آن سطح بالایی پایه تخت انبار در 60 سانتی متر یا بیشتر از سطح زمین قرار دارد و به آن تختخواب های بلند که سطح بالایی پایه آن در 60 سانتی متر یا بیشتر از زمین قرار دارد.

مقاومت و دوام مورد نیاز بر اساس استفاده از یک نفر در هر تخت است، اگر تختخواب سفری یا زیر شیروانی شامل محصولات دیگری مانند میز یا مبلمان باشد، الزامات ایمنی این محصولات شامل این استاندارد نمی شود. این استاندارد اروپایی در مورد تخت های تختخواب سفری و تخت های انبار برای مصارف خاص مانند زندان ها، مراکز نظامی و ایستگاه های آتش نشانی اعمال می شود.

خرید انواع تخت دوطبقه سربازی

خرید انواع تخت دوطبقه سربازی شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع تخت دو طبقه سربازی با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید. استفاده از تخت های ارتش در زندگی روزمره بسیار معمول است. می توان آنها را برای چیدمان اردوگاه های ثابت استفاده کرد. از این گذشته، حتی در نامساعدترین شرایط نیز از آنها بهره برداری می شود. مرتب سازی و جمع آوری این تخت های ارتش کاملاً ساده است، اما از نظر ذخیره سازی و حمل و نقل آنها جمع و جور هستند.

تخت دوطبقه سربازی سازگار با محیط زیست است. در قسمت فوقانی، ساختار فلزی با یک رنگ خاص که از خوردگی محافظت می کند، تصفیه می شود. در نتیجه، تختخوابها را می توان با هر ماده شوینده سفارش داد. راحتی یکی از ویژگی های چنین مبلمان است. اینجا محل استراحت است. یک سرباز پس از یک روز سخت باید تا آنجا که ممکن است آرام باشد. و بستر ارتش با این عملکرد کنار می آید. در آن، یک نظامی کاملاً استراحت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما